Jak mogę usunąć moje konto?

Jeśli zdecydujesz się usunąć swoje konto, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem serwis@zalando-lounge.pl. Pamiętaj, aby przesłać swoje zgłoszenie z adresu e-mail, pod którym jesteś u nas zarejestrowany/-a.

Miej na uwadze, że po usunięciu konta Zalando Lounge nie będziesz mieć już dostępu do Zalando, Zalon ani innych powiązanych usług.

Abyśmy mogli usunąć konto, muszą być spełnione następujące warunki:

  • Wszystkie rachunki powiązane z tym kontem klienta zostały opłacone.
  • Nie oczekujesz już na żaden zwrot należności.
  • Na swoim koncie w Zalando nie posiadasz już żadnej sumy do wykorzystania z kart podarunkowych. 
  • Otrzymałeś już wszystkie ostatnio złożone zamówienia. 

Czy przeprowadziłeś/-aś się do innego kraju?

Jeżeli przeprowadziłeś/-aś się do innego kraju, nie musisz tworzyć nowego konta – możesz nadal korzystać ze swoich dotychczasowych danych logowania na stronie internetowej danego kraju. Wystarczy, że dodasz nowy adres rachunku i dostawy.