Zamówienie

Jak postępować w przypadku reklamacji produktu zakupionego w Zalando Lounge?

Twój artykuł okazał się wadliwy? Bardzo nam przykro! Skontaktuj się w tej sytuacji z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy zajmą się twojąDalej...

Jak długo obowiązuje gwarancja na artykuły kupione na Zalando Lounge?

Z dniem, w którym otrzymałeś produkt, rozpoczyna się dwuletni okres rękojmi.  Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak złożyć reklamację, kliknijDalej...

Niestety zamówiłem niewłaściwy artykuł (rozmiar, kolor). Czy istnieje możliwość wymiany lub ponowego zamówienia?

W Zalando Lounge nie mamy stałego asortymentu. Artykuły w określonej liczbie są zamawiane u dostawców po zakończeniu kampanii na naszej stronie. ZDalej...

Jak mogę anulować zamówienie/artykuł?

Dopóki zamówienie nie zostało spakowane, możesz anulować je w całości lub częściowo w twoim koncie klienta. Wystarczyć zaznaczyćDalej...

Jak długo trwa dostarczenie przesyłki?

Wybrane przez Ciebie artykuły zostaną zamówione u dostawców po zakończeniu kampanii promocyjnej. Następnie produkty muszą przejść kontrolęDalej...

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Gdy tylko paczka z towarem opuści nasz magazyn, wyślemy do ciebie e-mail zawierający link do śledzenia przesyłki. Dzięki niemu możesz w każdej chwiliDalej...

Artykuł, który chiał(a)bym zamówić jest „czasowo zarezerwowany/wyprzedany“. Co to oznacza?

Z powodów technicznych nie mamy możliwości wprowadzania jakichkolwiek zmian w już złożonym zamówieniu. Jeśli zauważysz, że coś się nieDalej...

Jak mogę się upewnić, że moje zamówienie zostało złożone pomyślnie?

Po złożeniu zamówienia wyślemy do ciebie e-mail z potwierdzeniem oraz numerem zamówienia.  Gdy tylko paczka z towarem opuści naszDalej...

Co zrobić, jeśli otrzymałem/am uszkodzoną przesyłkę?

Jeśli twoja przesyłka i jej zawartość zostały uszkodzone, możesz złożyć reklamację albo bezpośrednio u kuriera lub w placówce DHL/za pośrednictwemDalej...

Czy można połączyć ze sobą dwa lub więcej zamówień?

Z przyczyn księgowych i logistycznych niestety nie mamy możliwości połączenia ze sobą kilku zamówień.  Dalej...

Czy artykuły z jednego zamówienia mogą zostać wysłane oddzielnie?

Niestety ze względów logistycznych nie mamy możliwość wysłać artykułów z jednego zamówienia oddzielnie. Jeśli po zatwierdzeniuDalej...

Złożyłam/em już zamówienie, ale chciał(a)bym dokupić jeszcze jeden artykuł. Czy jest to możliwe?

Zmiany w obrębie złożonego zamówienia są niemożliwe, a w tym zmiana sposobu dostawy, zmiana adresu dostawy, zmiana metody płatności, rozmiaru czyDalej...

Dlaczego mam ograniczoną ilość czasu na złożenie zamówienia?

Ilość oferowanych przez nas artykułów w każdej kampanii jest ograniczona. Chcemy jednak dać wszyskim członkom naszego klubu szansę na skorzystanieDalej...

Jak dokładnie przebiega proces zamawiania?

Zaloguj się i rozpocznij polowanie na modę! Pierwszy krok to wybór produktów. Zdjęcia artykułów, ich opisy i nasz przewodnik poDalej...