Jak postępować w przypadku reklamacji produktu zakupionego w Zalando Lounge?

Twój artykuł okazał się wadliwy? Bardzo nam przykro! Skontaktuj się w tej sytuacji z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy zajmą się twoją reklamacją.

Prześlij nam na adres serwis@zalando-lounge.pl krótki opis wady oraz od trzech do pięciu zdjęć, na których wyraźnie widać defekt. Jeśli reklamacja dotyczy obuwia, prosimy także o zdjęcie podeszew i obcasów.

Upewnij się, że wiadomość nie przekracza 25 MB. W razie konieczności możesz przesłać zdjęcia w osobnych wiadomościach. Preferowany format zdjęć to JPG.

 

Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają:

  • Wady spowodowane codziennym użytkowaniem, jak na przykład zdarte czubki butów.
  • Części wymienne np. fleki czy sznurówki.
  •  Artykuły, które skurczyły się lub przebarwiły w wyniku niewłaściwego prania.
  • Zniszczone obcasy.
  • Artykuły uszkodzone na skutek użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.
  • Artykuły zniszczone w wyniku nadmiernego pocenia.
  • Mechacenie się materiału.
  • Artykuły zniszczone w wyniku uszkodzeń mechanicznych, takich jak otarcia, rozwerwania, naderwania lub w wyniku uszkodzeń chemicznych.
  • Artykuły wywołujące fizyczny dyskomfort, jak na przykład odciski.