Jak mogę anulować zamówienie/artykuł?

Dopóki zamówienie nie zostało spakowane, możesz anulować je w całości lub częściowo w twoim koncie klienta. Wystarczyć zaznaczyć wlaściwe zamówienie i wybrać przycisk "Anuluj artykuł(y)".

Zwróć uwagę, że jeśli anulowałeś(-aś) tylko część zamówienia, zwrot kwoty za anulowane artykuły wpłynie na twoje konto jak tylko pozostała część zamówienia opuści nasz magazyn.

Już za późno na anulowanie? W tej sytuacji możesz odmówić przyjęcia przesyłki lub po prostu ją do nas bezpłatnie odesłać. A może jednak okaże się, że zamówione artykuły jednak idealnie pasują!

Miej na uwadze, że jeśli opcja anulowania nie jest już dostępna w koncie klienta, nasze Biuro Obsługi Klienta również nie jest już w stanie anulować zamówienia. Nie ma też możliwości przywrócenia anulowanego zamówienia.