Gdzie jest moja przesyłka?

Po złożeniu zamówienia wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz numerem zamówienia. Gdy tylko paczka z towarem opuści nasz magazyn, otrzymasz kolejny e-mail zawierający link do śledzenia przesyłki, dzięki któremu możesz na bieżąco sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoje zamówienie. 

Pamiętaj, iż funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć około 24 godzin, a w wyjątkowych przypadkach nawet 48 godzin, zanim link się uaktywni. 

Czy mogę zmienić czas i sposób dostawy zamówienia?

Jak najbardziej! Poprzez e-maila z potwierdzeniem nadania paczki od DHL lub DPD dostępna jest opcja zmiany daty dostawy lub przekierowania przesyłki, np. do punktu odbioru. Jeśli kurier nie zastanie cię w domu, wszelkie informacje na temat statusu dostawy znajdziesz w linku do śledzenia przesyłki: czy zostanie podjęta kolejna próba doręczenia, czy paczka została doręczona do sąsiada lub czy czeka na odbiór we wskazanej placówce.

Moje zamówienie powinno już dawno zostać dostarczone!

Sprawdź na stronie śledzenia przesyłki, czy nie została ona dostarczona do sąsiada. Jeśli nie jest u sąsiada, a status wysyłki nie zmienił się od 5 dni, skontaktuj się z nami.