Zwrot

Jak przebiega zwrot?

***Tymczasowo nasz termin zwrotu został wydłużony do 31 dni od otrzymania zamówienia*** Jeśli z jakiegoś powodu otrzymane zamówienie cię nieDalej...

Jak postępować w przypadku reklamacji produktu zakupionego w Zalando Lounge?

Twój artykuł okazał się wadliwy? Bardzo nam przykro! Skontaktuj się w tej sytuacji z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy zajmą się twojąDalej...

Niestety zamówiłem niewłaściwy artykuł (rozmiar, kolor). Czy istnieje możliwość wymiany lub ponowego zamówienia?

W Zalando Lounge nie mamy stałego asortymentu. Artykuły w określonej liczbie są zamawiane u dostawców po zakończeniu kampanii na naszej stronie. ZDalej...

Czy w jednej przesyłce mogę odesłać więcej niż jedno zamówienie?

Jeśli chcesz dokonać zwrotu kilku zamówień, możesz odesłać je do nas w jednym pudełku. Po prostu umieść w środku formularze zwrotu ze wszystkichDalej...

W jakim czasie mogę zwrócić zamówienie?

***Tymczasowo nasz termin zwrotu został wydłużony do 31 dni od otrzymania zamówienia*** W ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki możeszDalej...

Czy zwrot artykułów jest płatny?

Nie. Zwrot jest całkowicie darmowy. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, znajdziesz właściwe zamówienie, klikając w zakładkę Dalej...

Co zrobić, jeśli nie mogę samodzielnie wydrukować etykiety zwrotnej?

Jeśli nie masz dostępu do drukarki, skontakuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, który chętnie wyśle Ci etykietę zwrotną pocztą. Dalej...

Co mogę zrobić, jeśli kurier nie odebrał przesyłki w umówionym terminie?

Jeżeli kurier nie stawił się po odbiór przesyłki lub nie zastał nikogo w domu, powinnien pojawić się następnego dnia o tej samej porze. W celuDalej...

Kiedy otrzymam zwrot płatności?

Zwrot pieniędzy otrzymasz, gdy tylko przesyłka zwrotna dotrze do magazynu i zostanie przez nas zaksięgowana. Z reguły potrzebujemy na to do 14Dalej...

Aktualne zmiany w naszych usługach

Działamy jak zawsze i robimy co w naszej mocy, aby dotrzymać wyznaczonych terminów dostawy. W obecnej sytuacji możliwe są jednak niewielkieDalej...

Czy otrzymam powiadomienie, kiedy moja przesyłka zwrotna dotrze do magazynu?

Gdy tylko zwrócony towar dotrze do magazynu, dostaniesz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem wpłynięcia przesyłki oraz zwrotuDalej...