Zwrot

Jak przebiega zwrot?

***Tymczasowo nasz termin zwrotu został wydłużony do 31 dni od otrzymania zamówienia*** Jeśli z jakiegoś powodu otrzymane zamówienie cię nieDalej...

Jak postępować w przypadku reklamacji produktu zakupionego w Zalando Lounge?

Twój artykuł okazał się wadliwy? Bardzo nam przykro! Skontaktuj się w tej sytuacji z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy zajmą się twojąDalej...

Niestety zamówiłem niewłaściwy artykuł (rozmiar, kolor). Czy istnieje możliwość wymiany lub ponowego zamówienia?

W Zalando Lounge nie mamy stałego asortymentu. Artykuły w określonej liczbie są zamawiane u dostawców po zakończeniu kampanii na naszej stronie. ZDalej...

Co zrobić, jeśli nie mogę samodzielnie wydrukować etykiety zwrotnej?

Jeśli nie masz dostępu do drukarki, skontakuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, który chętnie wyśle Ci etykietę zwrotną pocztą. Dalej...

Czy zwrot artykułów jest płatny?

Nie. Zwrot jest całkowicie darmowy. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, znajdziesz właściwe zamówienie, klikając w zakładkę Dalej...

Czy w jednej przesyłce mogę odesłać więcej niż jedno zamówienie?

Jeśli chcesz dokonać zwrotu kilku zamówień, możesz odesłać je do nas w jednym pudełku. Po prostu umieść w środku formularze zwrotu ze wszystkichDalej...

W jakim czasie mogę zwrócić zamówienie?

***Tymczasowo nasz termin zwrotu został wydłużony do 31 dni od otrzymania zamówienia*** W ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki możeszDalej...

Kiedy otrzymam zwrot płatności?

Zwrot pieniędzy otrzymasz, gdy tylko przesyłka zwrotna dotrze do magazynu i zostanie przez nas zaksięgowana. Z reguły potrzebujemy na to do 14Dalej...

Co mogę zrobić, jeśli kurier nie odebrał przesyłki w umówionym terminie?

Jeżeli kurier nie stawił się po odbiór przesyłki lub nie zastał nikogo w domu, powinnien pojawić się następnego dnia o tej samej porze. W celuDalej...

Czy otrzymam powiadomienie, kiedy moja przesyłka zwrotna dotrze do magazynu?

Gdy tylko zwrócony towar dotrze do magazynu, dostaniesz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem wpłynięcia przesyłki oraz zwrotuDalej...

Aktualne zmiany w naszych usługach

Działamy jak zawsze i robimy co w naszej mocy, aby dotrzymać wyznaczonych terminów dostawy. W obecnej sytuacji możliwe są jednak niewielkieDalej...