Jak przebiega zwrot?

***Tymczasowo nasz termin zwrotu został wydłużony do 31 dni od otrzymania zamówienia***

Jeśli z jakiegoś powodu otrzymane zamówienie cię nie satysfakcjonuje, możesz je zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostarczenia. Etykietę zwrotną znajdziesz na swoim koncie klienta.

Procedura zwrotu:

1. Używając swoich danych, zaloguj się na stronie www.zalando-lounge.pl.

2. W zakładce „Zamówienia i zwroty“ znajdziesz listę swoich zamówień. Wybierz z listy właściwy numer zamówienia i kliknij „Zwróć artykuł“. Następnie podaj powód zwrotu produktu i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

3. Etykieta zwrotna wraz z formularzem zwrotu jest dostępna w formacie PDF. Prosimy o jej wydrukowanie.

4. Umieść oryginalnie zapakowane artykuły wraz z formularzem zwrotu w kartonie wysyłkowym.

5. Przyklej etykietę zwrotną na zewnętrznej stronie kartonu.

6. Przesyłkę możesz nadać w dowolnym punkcie DHL lub umówić odbiór z domu przez kuriera. 

 

Punkty DHL

Nadaj przesyłkę w jednym z ponad 6000 punktów zwrotu. Paczkę możesz zwrócić w wybranym punkcie DHL w godzinach jego otwarcia. Są one o wiele dłuższe niż godziny pracy kuriera, a także czynne w weekendy. Sieć tworzą m.in.: stacje benzynowe, sklepy i salony prasowe (Żabka, Freshmarket, Inmedio, Relay).

Nie czekaj więc na kuriera w domu i sprawdź tutaj, gdzie jest najbliższy punkt zwrotu w twoim sąsiedztwie.

 

Odbiór przesyłki przez kuriera DHL

Termin odbioru przesyłki możesz ustalić bezpośrednio na stronie firmy DHL tutaj:

  • wprowadź w wymagane pole 11-cyfrowy numer przesyłki z twojej etykiety zwrotnej i kliknij ‘Zwróć paczkę’

 

  • wybierz opcję “Nadaj u kuriera”

  • wprowadź swój adres e-mail i telefon kontaktowy, sprawdź poprawność adresu odbioru oraz dokonaj ewentualnej korekty

  • wskaż datę oraz czas przyjazdu kuriera i kliknij “Zwróć paczkę”

Po pomyślnym umówieniu terminu odbioru otrzymasz na podany adres wiadomość e-mailową z potwierdzeniem oraz numerem zlecenia.

Prosimy o zachowanie potwierdzenia nadania.

Jeśli nie masz dostępu do drukarki, prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy chętnie wyślą ci dokumenty zwrotu drogą pocztową.

Płatność zostanie zwrócona po zaksięgowaniu zwrotu w naszym magazynie. Z reguły potrzebujemy ok. 48 godzin, ale niekiedy może to potrwać nawet do 14 dni.

Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności „za pobraniem” zwrot należności nastąpi na podane podczas rejestracji zwrotu konto bankowe. Jeśli zdecydujesz się na odesłanie całego zamówienia, zwrócimy ci również koszty przesyłki.