Wysyłka i dostawa

Ile wynoszą koszty wysyłki w Zalando Lounge?

Koszt wysyłki w Zalando Lounge wynosi 9,95 PLN niezależnie od ilości zamówionych produktów. Kwota ta pokrywa koszt opakowania oraz dostawy.Dalej...

Jak długo trwa dostarczenie przesyłki?

Wybrane przez Ciebie artykuły zostaną zamówione u dostawców po zakończeniu kampanii promocyjnej. Następnie produkty muszą przejść kontrolęDalej...

Co się stanie, jeśli podczas próby doręczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?

Współpracujący z nami kurierzy dostarczają przesyłki w godz. 8-20 (od poniedziałku do piątku). Jeśli kurier nie zastanie cię w domu, wszelkieDalej...

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest zmiana adresu dostawy?

Po złożeniu zamówienia nie mamy możliwości wprowadzania do niego zmian. Przez krótki okres od momentu otrzymania potwierdzenia zamóDalej...

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Gdy tylko paczka z towarem opuści nasz magazyn, wyślemy do ciebie e-mail zawierający link do śledzenia przesyłki. Dzięki niemu możesz w każdej chwiliDalej...

Która firma kurierska dostarcza zamówienia złożone na Zalando Lounge?

Zamówienia Zalando Lounge dostarcza na terenie Polski firma kurierska DHL oraz od 11.05 firma DPD. Aby zaoferować Ci najlepszy poziom obsługi,Dalej...

Jestem zarejestrowany w Zalando Lounge w Polsce, ale chciał(a)bym, żeby moja przesyłka została dostarczona do innego kraju. Czy jest to możliwe?

Jeśli jesteś zarejestrowany/-a w Polsce, ale chciał(a)byś, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone pod zagraniczny adres, złóż zamóDalej...

Aktualne zmiany w naszych usługach

Działamy jak zawsze i robimy co w naszej mocy, aby dotrzymać wyznaczonych terminów dostawy. W obecnej sytuacji możliwe są jednak niewielkieDalej...

Co zrobić, jeśli otrzymałem/am uszkodzoną przesyłkę?

Jeśli twoja przesyłka i jej zawartość zostały uszkodzone, możesz złożyć reklamację albo bezpośrednio u kuriera lub w placówce DHL/za pośrednictwemDalej...

Czy istnieje możliwość wyboru przyspieszonej dostawy?

W Zalando Lounge nie oferujemy przesyłki ekspresowej. Wiele kampanii ma jednak przyspieszony czas dostawy - taka informacja znajduje się zawszeDalej...

Czy można połączyć ze sobą dwa lub więcej zamówień?

Z przyczyn księgowych i logistycznych niestety nie mamy możliwości połączenia ze sobą kilku zamówień.  Dalej...

Czy artykuły z jednego zamówienia mogą zostać wysłane oddzielnie?

Niestety ze względów logistycznych nie mamy możliwość wysłać artykułów z jednego zamówienia oddzielnie. Jeśli po zatwierdzeniuDalej...